Cascaya en Alicante

Cascaya en Alicante

Fallas en Valencia, na ha ezt látnátok....

2008. március 23. - Cascaya
Hola,sziasztok!
Azt hittem már eléggé belekóstoltam a spanyol életbe, de rá kellett jönnöm hogy igencsak tévedtem...mire megjöttek a CSAJOK,hát kezdődjék a pörgés! ;-)
Valencia: paella,Fallas, Benidorm:tengerpart, bikaviadal!!! (OLÉ!!!!!!) Alicante:Santa Barbara, barrio...kell ennél több? Hát fejest ugrottunk a SPANYOL létbe! ;-)
Szerdán, azaz március 19-én Valenciaba mentünk, hát hogy is ne látnánk életünkben először Valenciát másképp, minthogy a leghíresebb ünnepén a Fallason. Fallas: számomra egyet jelent a LÜKTETÉSSEL! Petárda, füst, tömeg (3 millió turista),robbantás! 21 méter magas illetve ennél kisebb bábukat égettek hajnali 1 táján, de előtte még olyan dél körül azért bemelegítettünk egy kis ruhát remegtető robbantgatással! Mondom rohadt hangos volt! Egész Valencia pörgött, mindenütt füst és tömeg! És ezt az őrült spanyol (no meg a hülye magyar turista is,ugye..) élvezi!!! Na hát én ezt le sem tudom írni milyen volt, beszéljenek inkább a képek most!!!!








A bejegyzés trackback címe:

https://alicante.blog.hu/api/trackback/id/tr100393875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása