Cascaya en Alicante

Cascaya en Alicante

Következő úticél: irány Granada!

2008. május 15. - Cascaya
Hola guapos!
Na azt hiszem most van mit pótolnom, úgyhogy írok szorgalmasan! ;-) Elég sok idő eltelt már március óta, én azóta csak gyűjtögettem az élményeimet, váltottuk valóra az álmaimat...;-)
Azt sem tudom hol is kezdjem-folytassam a kis beszámolómat...No hát csapjunk a közepébe:
Életem kb.180 fokos fordulatott vett röpke 1 hónap alatt. Azt hiszem ha valaki tényleg hisz az álmaiban, nem létezhet akadály, nincs lehetetlen, mindent  valóra lehet váltani, csak hinni kell benne! Én már egy ideje a kis spanyol álomvilágomban éltem, álmodoztam és látjátok? Szép lassan valósággá, az életemmé vált! :-)
Van egy nagyon jó ki munkahelyem, ami nem piskóta komolyan mondom: egy telemarketinges cégnél dolgozom, én mint magyar leány, németül faggatok különböző managereket, angolul töltöm ki az adatlapot, de ha valamit esetleg nem értek persze spanyolul kérdezem meg a főnököm! Ugyanebben az irodahelységben tőlem jobbra Marco italiano! olaszul beszél, tőlem balra Omara espanola,olé! spanyolul és hogy teljes legyen a nemzetközi egyveleg és hogy bizti néha azt se tudjam fiú vagyok-e vagy lány, még egy japán csajszi: Aika japánul telefonál! No hát képzelhetitek mi van mikor mindannyian egyszerre beszélünk! :-) De nagyon szeretem ezt a munkahelyet, komolyan! Nagyon laza, heti 20 óra, közben bármikor lóghatok a neten, msnezhetek :-) Na igen és a spanyol munkamorál...:-)

Mese:
Az első héten  késtem  egy kicsit (na jó sokat, fél órát) a munkából, tökre ideges voltam, hogy Úr Isten bizti  baj lesz belőle, lesz csihi-puhi!  Épp hogy beestem az irodába a főnök mosolyogva ajtót nyit, én nagyban elnézést kérek, erre ő: " hát igen, szar dolog ez az óra átállítás!" és visszaül a helyére  focimeccset nézni :-):-):-)
Vagy köv. sztori:
Délután 4 óra. Megérkezik a takarítónő. (Nem ám kora reggel mielőtt mi kezdenénk!) Elkezdi a takarítást, körbetakarít kb. minket is, addig mi átvonolunk úgy teljes international  csapat a másik irodahelységbe kávézni, dumcsizni, nehogy zavarjuk a takarítőnőt a munkájában! :-)
Múltkor végigkérdezett a főnök minket ki mit szeretne a boltból. Én csak egy zöldalmát  kértem, hozott 6-ot :-) ! Na azóta minden héten ott vár a hűtőben az újjab adag zöldalma! Hát ennyit az én kis munkahelyemről! :-)

Na nézzük merre is jártam áprilisban:
Április 20. Szikrázó napsütés ezen a szép tavaszi napon, volt vagy 20 fok Alicanteban. Elindultunk Granadaba: Camilo, Juancho (Camilo öccse) és én. Röpke 350 km. Hát ugye ez itt nem olyan nagyon nagy távolság, egy napos kirándulásnak milyen jó (3 óra oda, 3 vissza), vagy csak Camilito  nagyon szeret vezetni?! :-)
Ahogy haladtunk délre egyre csökkent, igen, CSÖKKENT a hőmérséklet. Andalúzia. Zuhogó eső. Ugyan már! esernyő persze nincs nálunk, Andalúziába minek?! Kis tavaszi eső, mi ez nekünk.
Haladunk egyre délebbre, hőmérsklet: 20-17-10-5-2! MII??? Igen jól láttam a hőmérőt : ANDALÚZIA  2 FOK! hm...Megérkeztünk. Granada pontosan 10 fok. Áááá nem fáztunk, dehogy. Alhambrat megnézem ha megfagyok akkor is.
Kb. 1 óra hossza sorbanállás után  bejutottunk, kicsit átfagyva, de éljen! felfedezzük az Alhambrat ami csak olyan 3 óra hosszás (vagy több) séta  a parkokban, zuhó esőben. Kár érte. Nem baj ha már itt vagyunk végignézzük.
Köv. pech:
A legnevezetesebb része  restaurálás miatt nem látható :-( nem láthattuk az oroszlános kutat.:-( no itt már kicsit (de ismertek csak kicsit, olyan dalmásan) voltam mérges...nem baj azért is lefényképeztem  azt a hatalmas zacskót amivel letakarták!
Végignéztü az Alhambrát, átfagyva, éhesen, szomjasan, de sebaj megérte! Csináltam néhány szép képet amit itt meg is mutatok Nektek!  Hogy teljes legyen a mostani kis beszámolóm zárom soraimat új életem kezdetével íme: ;-)

A bejegyzés trackback címe:

https://alicante.blog.hu/api/trackback/id/tr65471809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása